تردید یک فریاد

         من آن سربار پیر و خسته دردم

                                  غبار تیره غارتگر رنگم

                                و لمس دست های مرده و سردم...


          من آن سربار پیر و خسته دردم

                                  غبار تیره غارتگر رنگم

                                و لمس دست های مرده و سردم...               

     حصار غصه و اندوه

                                     نگار شهر تسلیمم

           و یأس مردمان کوی نفرینم

من آن سربار پیر و خسته دردم

نگاه مرده مرگم

         و پیک بی زبان لاله تن چاک خونینم

                     میان غفلت و بهت سکوت بیم نیرنگم

شراری دور از آتش خرامان سرد و نومیدم

            سکوت سوزناک شمع خاموشم

                      طنین هق هق دیدار اشک و گونه زرد پریشانم

نگاه سرد پایانم

        من آه سرد پنهان در پس بیمم

                                 و من تردید یک فریاد غمگینم



نظرات 2 + ارسال نظر
خاطره شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ق.ظ http://rahalost.blogsky.com

سلام
منم سرباز پیر خسته ی دردم

که هر شام و سحر با شوق

مکاهم تمام بودن خود را..
مثل همیشه عالی بود وسر شار از احساس
ببخش به شعرتون ناخونک زدم

شور شعر و شعر شور
تشنه می کند مرا
تا دوباره شعر را ورق زنم

سپاس زیبا بود

خاطره دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ب.ظ http://rahalost.blogsky.com

سلام دوست عزیز
چرا سر نمی زنید مگر داستان عادت را پر تکرار در گوش هایمان نخواندند
کم کار شدید گرامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد